måndag 23 maj 2011


Oj vilken fin dag! mulet imorse men nu börjar det ordna upp sig, solen lyser och humöret är på topp!! :) Jag och älskling har varit på kupolen och kikat idag, han handlade nya kläder och så åt vi på donken. mc chicken is the shit! pommesen gav jag till alex som åt dom med glädje, sötunge! :) gick sen hem och dampade oss! n tog cykeln till gymmet och jag blev sugen på jordgubbar så vi tog vagnen på stan och köpte jordgubbar och melon, gott! ska överraska honom med det för han vet inte om att jag köpt det och nu har han hoppat in i duschen, han ska färga håret också för imorgon åker tönten till göteborg och går på liseberg utan mig. jag hoppas på regn hela veckan, mohaha!!! nejdå ska inte va elak ;) kommer sakna min baby hur mkt som helst men på söndag kommer han hem igen! :) men nu ska jag gå och säga vad jag köpt, han kommer bli galen haha! men vem bryr sig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar