tisdag 4 oktober 2011


oj oj här uppdateras det flitigt märker jag ;) har annat för mig och livet är bara så jäkla underbart just nu!!! Jag har aldrig varit så lycklig och haft det så bra som jag har med min fina Niclas, allt flyter på precis som det ska och jag längtar efter våran lilla dotter mer än någonsin! Har äntligen gått in i v.20 (v.21 på torsdag!) och halva tiden har försvunnit. "BARA" 20 veckor kvar typ!

Alexis har varit förkyld nästan hela förra veckan, så hon fick vara hemma från dagis igår, första gången sen hon började 15 augusti. Men idag var det bara att gå upp kl 7 och då hade hon nästan nyss somnat igen efter att ha varit vaken sen 5, lagomt pigg jag va! Men sova får man göra i graven :) Nu är älskade Malin här och hälsar på och vid 12 ska vi träffa niclas mamma, ska även hämta alex då så får se om vi tar det före eller efter. Sen ska vi hämta Kevin från skolan, få se vad vi hittar på då :) Min fina familj

1 kommentar: