lördag 23 oktober 2010

det kan ändra sig fort i hockey, fick skjuts hem av kjell vid halv 8, alex somnade i bilen fick lov väcka henne när vi kom hem, gav henne välling och tänkte att hon skulle somna om lika snabbt men tji fick jag! lika envis som sin mor var hon vaken till nästan halv 10.. och då orkade inte jag slå på en film på 2 timmar och 33 minuter så det får bli imorgon antar jag! fast ändå är jag vaken än..... vafan kan jag inte somna på kvällarna för längre?? fast jag är CPPPPP trött och vaknar kl 8 på morron! det är den jäkla datorn som håller mig vaken, jag förstår inte varför egentligen för det finns ju inget att göra precis! men ändå blir man fast.men nu orkar jag inte va vaken mer, ska upp och flytta imorgon också, suck!! så jäkla tråkigt. och jag saknar min älskling ♥ vill krypa ner bredvid honom och mysa nu. känna hans andetag i mitt hår när jag somnar... och hans händer på min kropp, JAJA i ett annat liv antar jag!! Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar