torsdag 24 september 2009

Igår var det äntligen onsdag !! Sov inte så bra på natten, var nog för nervös.. Gick upp kl 6 och gjorde mig klar. Tog 20 över 7 bussen till stan och sen 8 tåget. Kom fram kl 9 och tänkte bara hur i helvete ska jag hitta?? Började gå och gå, fick tillslut fråga efter vägen inne på nån bilverkstad.. Haha inte alls pinsamt :P Fortsatte gå och gav nästan upp hoppet, jag visste ju inte ens hur stället såg ut !! Fick ringa och fråga om vägbeskrivning och när jag sa vilken gata jag var på så sa han att jag var väldigt nära och frågade om jag såg en fotbollsplan på höger sida, sen att jag skulle fortsätta gå lite till och sen skulle jag se en parkering och då var jag framme, vi la på och jag gick 3 meter sen såg jag det hahaha. Allt gick bra och jag, eller VI, fick äntligen träffa våran älskling/pappa !!!!!!! Fyfan vad kär jag är! Och nu sitter jag och saknar honom. Imorgon fyller han år, gammal gubbe :)Och jag längtar efter min bebis !!

Nu ska jag äta lite ! Hej svejs

I forgot to say out loud,
how beautiful you really are to me...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar