söndag 27 september 2009

Söndag igen och jag har varit på marknad, köpt brända mandlar och lite godis. Nu jävlar är det höst i luften! Me like :) Sen har vi ätit hemmalagad thai mat och vaniljglass med hjortronsylt till efterätt. Så gott! Och nu ser jag på top model, är en bra dag idag :) Men saknar min älskling såklart... Jag blir extra kär nu på hösten, pirr i magen. Synd att han inte kan vara här och mysa med mig, men jag har ju bebisen att mysa med !! Jag längtar så sjuuukt mycket till lucia och jag får klämma ut mini men samtidigt kommer jag sakna dom små sparkarna i min mage, myyyys ! Det är nog det bästa jag känt i hela mitt liv :D hur den lilla rullar runt därinne. Det går inte att förklara det måste upplevas.

Nu ska jag fortsätta se på top model innan B förhoppningsvis ringer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar