torsdag 17 september 2009

Ta mig tillbaka......



Ännu en dag och jag längtar så sjukt mycket till onsdag !!!!!!!!! <3

Det är bara torsdag och sex dagar kvar, suck. Jag hatar att vänta och det är det enda man får göra i detta liv, vänta på flyg, vänta på min B, vänta på lägenhet och vänta på min bebis !!! Den får gärna komma ut nu om den vill.. Gått in i sjunde månaden oxå, om tiden kunde gå fortare. Håller på att lägga in alla kort från thailand på datorn och det är ju inte några kan jag säga.. 400 st bara på min kamera. Ska välja ut dom jag ska framkalla och visa honey och bebisen när den blir äldre.

Jag vill tro på allt du säger till mig och jag vill tro att allt kommer bli bra, jag vill inget hellre än att det ska vara du och jag föralltid, jag älskar dig mest av allt och jag fattar inte hur du kan ha så stor plats i mitt hjärta?!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar