måndag 2 november 2009

Gick ganska bra hos bm i fredags förutom att hjärtljuden var höga och hon tyckte det var lika bra att ringa till falun, fick tid kl 1 för att göra ctg kurva (eller va det heter) allt var jättebra med minis hjärta, precis som vi trodde och det är en riktig piggelin jag har i magen! :) Var tänkt att jag skulle få göra ett ultraljud för att se hur mkt den väger och så men dom tyckte inte det behövdes eftersom hjärtljuden såg så bra ut :/ Ska försöka fixa så jag får göra ett ändå.. Vill ju veta hur stor den är! Blev lite orolig igår när jag var på toa och det kom lite blod.. Vet inte alls vad det beror på och försökte googla vad det kan vara men fick inget bra svar. Kan ju vara moderkakan som ligger på nåt konstigt sätt eller så är slemproppen på gång kanske?? Jag har ingen aning.. Läste i en gravid tidning att man kan ha en liten blödning från livmodehalsen innan förlossningen sätter i gång, jag märker väl om det börjar göra ont i magen! :P Fast det tror jag inte och jag får nog vänta till lucia på mini. Är i v 35 idag (34+0) och det är bara 41 dagar kvar :)

Vaknde imorse av att telefonen ringde och det var områdesvärden som sa att jag fick hämta nycklarna till MIN lägenhet!! :D Så nu ska jag flytta idag. Fyfan vad sjukt det var att se mitt namn på dörren haha. Och sovrummet var större än jag trodde så en spjälsäng får jag plats med :) Gud vad roligt det ska bli! Nej nu ska jag göra mig iordning, ska på förlossningskurs kl 4!

Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar