fredag 27 november 2009

Idag blev det fredagsmys med syskonen. Är ensam hemma hos mamma och är hund/barnvakt, lagat mat och ätit godis till idol. Gick även och hämtade jesper från skolan, tog med selma så hon fick ut på en liten promenad. Går ju inte snabbt att gå med en hund kan jag ju säga.. Hon ville lukta på allt :) Har pratat med älsk en snabbis oxå, jag saknar honom så mkt !!!! Blev inte att träffa honom i onsdags.. Tråkigt som sjutton tycker jag. Gick bra hos bm i tisdags men jag längtar till nästa fredag när jag får se hur mkt lillen väger ! :) :) Hoppas denhär veckan går snabbt. Skulle ha hämtat bebis grejer igår men janne fick lov att jobba över så vi ska hämta det på måndag istället, jag längtar ! Kommer nog bli mer verkligt att jag verkligen har en bebis i magen när sängen står på plats i mitt (och minis) sovrum. Och kan ni förstå hur jag tröttnat på att vänta nu ?? Känns som en evighet och det är fortfarande 16 (snart 15) dagar kvar !!!! Nu väntar vi alla på dig min unge så du får mer än gärna komma ut tidigare, jag kan gå med på att vänta 3 dagar till sen är det fritt fram ! Shit, om jag känner såhär nu tänk hur jag ska känna om jag går ÖVER två veckor??? Fyfan det hoppas jag verkligen att jag slipper !!

Idag var jag in på systemet och köpte en flaska alkoholfritt persiko cider, det var ganska mobbat kan jag lova. Jag behövde inte ens visa leg, det kan jag förstå eftersom det var alkoholfritt men ändå ! 20 år och köper alkoholfritt på systemet hahaha :P Inget jag tänker göra om iaf. Tänk att jag fortfarande inte handlat alkohol till mig själv och jag har varit 20 i 8 månader nu, höhö.

Men nu ska jag kissa, som jag måste göra oftare nu för tiden.. Jobbigt. Drömde förresten att jag var blond igen innan jag vaknade imorse, fy vad jag längtar !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar