onsdag 16 december 2009

9 december kl 23.00 gick mitt vatten och halv 1 åkte vi in till förlossningen och 06.29 var min lilla dotter ute !! Ni kan aldrig ana hur paff jag blev att det kom en liten tjej..... Har nog inte förstått det än, vart tog oliver vägen?? Har inte mått så bra efter förlossningen utan fick en fruktansvärd huvudvärk så jag knappt orkat stått på benen. idag var det bättre så har varit på kupolen en snabbis, jag hoppas den har försvunnit helt nu! Snön har kommit och snart är det jul :) Har gått ner 7 kg så 3 kg kvar av mina graviditetskilon. Men meeeer ska det bli! Nej nu ska jag se på tv. Och nej.. har fortfarande inte bestämt namn än. svårt tycker jag! mitt lilla <3

2 kommentarer:

  1. vad glad jag är för din skull :D
    Du måste lägga ut en bild på henne sen :) Om du vill :P Är så nyfiken :) Hur stor va hon nudå ? :)

    SvaraRadera
  2. men de blir ju as bra namn :D
    okej då vart de en liten tjej då :) men vad KUL :D jag är så avundsjuk på dig ska du veta :P

    SvaraRadera