måndag 7 december 2009

Gud vilken hemskt tråkig blogg jag har ! Jag uppdaterar aldrig och när jag väl gör det så handlar det om min älskade bebis i magen, kan inte vara kul att läsa för er :P men det är det viktigaste i mitt liv just nu och jag är så lycklig för den lilla krabaten där inne så jag kan inte låta bli att skriva om det !! Sen är det ju självklart att det inte är det enda som händer i mitt liv och jag vet inte varför jag aldrig skriver om det andra som händer? Orkar helt enkelt inte blogga längre så när jag gör det blir det automatiskt om bebisen.. Och just nu går jag bara och väntar på att den lilla ska titta ut !!!!! Tycker att alla andra föder utom mig, ska det aldrig bli min tur?? Tittade på linda rosings lilla bebis och herregud säger jag bara !!! Han var ju huuuur liten som helst och ändå vägde han över 3600 g, tänk hur liten min ska vara ??? Läkaren hade uppskattat vikten på mini till 2462 g, sen kan den väga 10 % mer eller mindre.. Men då kanske ni förstår att jag vill ha ut pluppen så fort som möjligt även om läkarna säger att allt ser bra ut ! Nej hoppas verkligen av hela mitt hjärta att det blir på fredag. Tänk, om en vecka är jag mamma isf.... Shit vilken känsla !!!! <3 <3

1 kommentar:

  1. du är inte ensam, jag har ju inte fött än :P och du kommer nog få din plutt före mig så känn dig inte ensam :P

    SvaraRadera