onsdag 23 december 2009

Idag sov vi till halv 11 sen gjorde vi oss klara och åkte ut i julhandeln. Köpte hårfärg så nu får vi se hur det blir.. postade ett brev till B, med kort på min fina trollunge. fixade en grej igår så nu längtar vi till 4 januari ! eller ja, det är blandade känslor men jag gör det för.. ja för vems skull gör jag det egentligen? för alexandras? eller för hans skull? hon är ju alldeles för liten för att veta vart vi ska och vem vi ska träffa, hon kommer inte minnas det. Men det kommer han däremot alltid göra och det är nog därför jag gör det, för att visa honom vad han missar och så kan jag ju låtsas att han bryr sig... då har jag visat att jag försöker och bryr mig och det känns mkt bättre i hjärtat!

Ikväll är det uppesittarkväll och vi ska äta tacos men jag har fortfarande ingen julstämning!! Äh, vet inte vad det är med mig.. Ska gå och färga håret nu och tänka på nåt annat!

alexandra <3

3 kommentarer:

  1. Äntligen har jag fått min lille :D <3

    SvaraRadera
  2. Ja han är jätte fin , är jätte lycklig.
    Så nu har vi äntligen fått våra små sötisar :D

    SvaraRadera
  3. ja han är jätte snäll :)
    och de går bra, hade lite problem med amningen, men får ha en bröstnapp annars tar han inte bröstet :/ men annars går de jätte bra :)

    SvaraRadera