fredag 23 juli 2010

Äntligen fredag! :) Igår var en lugn dag, skickade brev, åt mc donalds, handlade.. sov sen hos mamma för jag skulle ta med mig jeppe på kalas idag :) alex vaknade vid 4, gav henne mat och så somnade vi om vid halv 6. hon väckte mig sen kl 9 och vi gick upp, jag tvättade löshår, åt frukost och tog mig en dusch. pratade sen i telefon och letade kläder samtidigt.. hittade ett par jeans och en rosa tröja i mammas garderob så det fick det bli idag :) skruttan blev trött igen och sov en liten stund och då passade jag på att fixa håret och sminka mig. värmde mat till jesper och så gick han i duschen. gav alexandra mat innan vi åkte på kalas. och när vi åkte därifrån somnade skruttan på en gång i bilen, hon va så trött efter att ha lekt! :) vi blev hungriga och lagade tacos, gott! fast fick jätte ont i magen efteråt. resten av kvällen har jag varit ensam typ.. amanda gick kl 8, alexandra somnade efter kl 8 och jesper somnade kl 10. men det har varit skönt, synd bara att jag är så jäkla trött!! hur ska jag orka hålla mig vaken? imorgon ska vi till togga och malin :) och skrutt ska få följa med therese, kevin och viktoria till säterdalen! va roligt för henne :) men nu tror jag hon vaknade!! ska kolla till henne och sen fortsätta vänta....

Jag är så glad idag! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar