onsdag 28 juli 2010

i måndags var jag till sköterskan för att väga, mäta och ta spruta på alexandra. blev ingen spruta för lilla skruttan hade nog lite feber och ögoninflammation, så vi ska dit nästa vecka istället! men vägde henne gjorde vi och nu väger min tjockis 7200 g och är 66,5 cm :) hon kryper runt överallt och ställer sig upp på ALLT!! inte länge kvar innan hon tar sina första steg... gud vad jag längtar tills hon blir större :) nu är hon frisk iaf och det är skönt, både för mig och för henne. ikväll har hon och jag bara myst, hon är så jäkla go min lilla fisunge!!! den bästa som finns är hon och jag älskar henne mest av allt! ♥ kan fortfarande inte förstå hur man kan känna så mkt kärlek till en annan människa. Vad skulle jag ha gjort utan henne, egentligen? hon är den jag lever för.

"du är allt jag nånsin önskat,
du är allt jag nånsin drömt.

för du är där när ingen ser mig,
du är där när stormen yr,
du är där när natten skrämmer,
och du är där när dagen gryr.
jag vill alltid ha dig nära,
när som åren läggs till år,
och vad livet vill oss lära,
är att framtiden är vår!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar