lördag 4 september 2010

mitt jäkla internet är trasigt! eller inte själva internet utan dendär pluppen på sidan (vad heter den egentligen??) helt sjuuuukt har den gått sönder oxå! jag gick iväg till älskling i torsdags och frida hade bara lagt upp min dator bland alla kläder och tagit ur pluppen och lagt den bredvid. när jag kom hem och skulle sätta i den gick det inte! och en sak inuti hade åkt ur en bit? och gick inte ens att få in... skit konstigt. och nu får jag in den men det funkar inte så nånting inuti måste ha gått sönder. men att dendär saken åkt ur fattar vi inte hur den kan ha gjort det, helt omöjligt. och frida berättade att en gång när hon åkte bort i tre dagar så hade hon slagit av datorn som vanligt med pluppen i och sen när hon kom hem och slog på datorn var pluppen sönder, ingen hade rört den på tre dagar ju så det är lite konstigt, spöken kanske? ja jag tror det va! alexandra brukar även prata som fan med nån. jaja får fixa en ny när jag kommer hem :) blir antagligen kvar här till den 20 september, lite onödigt dyrt att åka hem nu och sen komma tillbaka den 16. men tråkigt att vi inte får träffa älsk ihelgen, men på tisdag och torsdag och nästa helg, och sen tisdag och torsdag igen och sen heeeela helgen!! fredag, lördag och söndag, så jäkla underbart! ♥ få sova bredvid den bästa, finns inget bättre :)

haha i rymden finns inga känslor verkar vara en klockren film!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar