söndag 12 september 2010

vi är nu hemma från våran bästa älskling, fan vad timmarna går fort, alldeles för fort!! men det har varit heeelt underbart, han sa att han bara blir mer och mer kär i mig för varje gång och jag är kär, kär, KÄR!!!! och nu är det en hel lång dag innan vi får träffas igen, buhu jag kommer dö innan ju! men ni anar inte hur mycket jag längtar till fredag kl 10, en heeeeel helg med min man!! så fucking underbart att få sova med honom, jag lääängtar!!!!!

sen på måndag åker vi hem igen och det är ju sådär... för jag längtar ju verkligen inte till borlänge. finns ju inte en enda vettig människa i den stan, antingen sitter man hemma hos varann och lortar eller så är man pensionär och tofflar! nej kvar där blir jag inte, kan jag lova! folk där kommer ju ingenstans, dom gör samma saker dag ut och dag in, klagar men gör inget åt det. gud, vilken framtid! visst, det blir väl samma vart man än bor men man får iaf träffa nytt folk och inte samma bonde som man träffat varje dag hela livet, suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar