tisdag 30 november 2010

idag har varit den bästa dagen på länge kan jag säga! vaknade, jag och alexandra duschade tillsammans, gjorde oss iordning sen ringde niclas och sa att han skulle komma. han hade med sig sallad som vi åt (och en kaffe som alexandra hällde ut!!) innan han gick och hämtade kevin från skolan, dom kom tillbaka och alexandra blev hur glad som helst att träffa honom! :) dom busade lite innan vi åkte och köpte kläder åt kevin. efter det åkte vi och hälsade på anders och helen och deras barn, dom undrade om vi ville äta men ingen var särskilt hungrig så jag och niclas delade på en kebabtallrik som vi inte ens åt upp och anders, kevin och felicia delade på en pizza och amelie åt hamburgare. sen lekte barnen som vilda apor och vi satt och pratade, dom sjöng lips och alexandra hade nog jätteroligt! min älskade lilla skrutt. Hon sov ingenting på hela dagen så när vi åkte därifrån vid halv 8 somnade hon som en stock i bilen utan napp tillochmed! så niclas hjälpte mig bära upp henne, sen klädde jag av henne och bytte blöja och så har hon sovit sen då! äntligen en kväll UTAN en massa grin.. jäkligt skönt och nu ska jag passa på att lägga mig jag med. är rätt trött men väldigt glad, det känns så bra!! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar