måndag 29 november 2010

Måndag igen och gud vad veckorna går fort!! Snart blir min lilla plutt 1 år :) kan inte fatta hur stor hon är och hur fort tiden går! Vi har nyss kommit hem från kupolen. Jag och skruttan tog vagnen och gick dit halv 4, vi skulle möta moster amanda så under tiden vi fick vänta på henne gick vi och hälsade på niclas :) sen när amanda kom gick vi och åt på tacobar, lite hungrig jag var då! hade inte ätit på hela dan men mätt blev jag och är det fortfarande! gick runt och pratade, jag köpte underkläder och en julklapp till mamma! så nu är hon klar, bara dom andra kvar.. vad ska man köpa?? jaja nåt kommer man väl på. klockan blev 6 och vi fick åka med niclas hem, så jäkla kallt ute!

I lördags kom togga och felicia och hämtade mig och alexandra sen åkte vi på maxi och letade mjölkfri pepparkaksdeg men fanns ingen så fick köpa glass istället! åkte hem till dom och bakade pepparkakor :) sen kom niclas och hämtade mig och alexis. åkte hem till honom och gjorde tacos och sen såg vi på film! låg i soffan och pratade massor innan alexandra vaknade och vi tyckte det var dags att lägga oss. så jäkla bra dag!! igår tog jag vagnen och gick till dollar och handlade städ grejer och julgardiner sen hem och städa! toaletten är väl för tråkig att städa.. så nu har vi ljusstakar, julgardiner och en massa ljus! riktigt mysigt är det faktiskt. jag trivs och mår bra :) och just nu längtar jag till imorgon! ♥

1 kommentar:

  1. Fattade inte att det var du först som kommenterat på min blogg :P jaha, ska du också ner till 58kg :P tänkte på "bara" 7 kg kvar :P

    SvaraRadera