måndag 8 november 2010

vi är nu hemma igen, jag och lill skruttan. vi kom hem igår kväll halv 11 efter en lång och jobbig resa, eller ja jobbig eftersom jag var sååå jäkla trött!! vi hoppade i säng och somnade på en gång båda två, men kl 1 vaknade den lilla och skrek så jag trodde hon skulle dö! och det tog mer än en timme innan hon somnade igen... då var jag skapligt trött kan jag lova! men min lilla plutt har blivit sjuk :( det rinner ur hennes söta näsa men hon hade bara 38 i feber mitt på dan så har vi tur räcker det bara med lite snuva. hoppas hon inte har högre feber imorgon!

helgen har varit hur bra som helst och jag är bara så lycklig när jag är med min man, ja världens lyckligaste faktsikt! det finns inget bättre än att få vara i hans närhet, kramas och mysa framför tv:n och innan man somnar... nej fan vad jag saknar honom!! nu måste jag göra nåt åt det här för här kan jag inte sitta hela mitt liv, borlänge suuuuger!! hur kan man ens flytta hit frivilligt? yesyes, börja planera nånting kanske vore en bra idé men nu ska jag kissa och sen sova innan sjuklingen vaknar igen! Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar