torsdag 7 april 2011


Idag va jag frisk så jag började städa! sen tog vi vagnen och gick i den himla stormen till willys och köpte äppeljuice!! :D fyfan vad gott! gick förbi min snygging en sekund också :) och jag va så jäkla hungrig på affären så jag köpte både smörgås och nuggets, trodde att jag skulle äta middag och kvällsmat. haha vilket skämt! när jag kom hem åt jag en smörgås sen blev jag illamående. så jag har druckit min älskade äppeljuice istället. va sen iväg med malin och handlade, jag köpte äntligen en våg! älskar att väga mig, haha. och så var vi till hannah och jag fick mysa med bebis!! såå liten ju :) och vad stor min lilla tjej är! verkligen ingen bebis längre. när vi kom hem busade vi lite innan alexis badade, sen åt hon kvällsmat och hopp i säng! jag sjöng "Bä bä vita lamm" och hon somnade som en prinsessa. jag ser nu på du är vad du äter och gud vad jag älskar såna program! nyttig mat är inte alltid äcklig! det finns hur mkt gott som helst man kan äta om man bara vill, hur god lät inte fisken hon fick? ah jag är glad att jag gått ner 31 kg sen jag va höggravid iaf! fast jag vill ju gå ner 6-7 kg till.. jag vill börja träääna! nej nu ska jag ta mig ett glas äppeljuice till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar