onsdag 6 april 2011


Jaha dethär va ju en rolig dag! Alexandra vaknade vid 4 inatt och när jag gick in till henne så kände jag att jag mådde illa så det va bara in på toa... magsjuka jamenvisst!! har legat i sängen typ hela dan, skit roligt för alexandra och verkligen skit kul för mig! inte nog med det så har det ju varit SOL hela jävla dan oxå!!! Bitter, jag? Nej fan. Mår bättre nu och vad ska det bli imorgon om inte snö??? Vad vill gud mig? Först tappade jag bort mitt pass och igår upptäckte jag att jag tappat typ 300 spänn och idag magsjuka... har jag tur i livet eller? Det enda positiva är att jag går ner i vikt och det gillas ju alltid! :) men jag är så sjukt sugen på äppeljuice!! så imorgon om jag är frisk ska jag gå och köpa det! Hatar att va sjuk och inte kunna göra nånting och helst när man är ensamstående, hela hemmet förfaller och behövs det handlas nånting eller laga mat till alexis, ja då får vi klara oss utan och så blir det jag som får ta mig upp på benen och fixa! Fan vad bra jag är, skulle inte va många som klarar det jag klarar, nästan utan hjälp och verkligen 24/7. Man klarar allt om man inte är lat! Mitt hjärta ligger nu bredvid mig och sover sött, hoppas hon gör det hela natten! och mitt andra fina hjärta saknar jag massor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar