söndag 24 april 2011

Oj redan påsk och snart redan maj? vart tar tiden vägen egentligen! snart sommar och hur härligt är inte det då :) jag har haft en bra vecka, fått sova med min älskling varje dag. påsken har varit helt ok, i fredags grillade vi och drack vin, åkte hem till emma och ilka sen vidare till maria. efter det drog dom på stan och jag åkte hem och sov, värsta natten någonsin! jag har aldrig frysit så mkt! på morron tog jag tempen och feber hade jag.. jätte roligt när släkten skulle komma på middag. låg typ i soffan hela tiden och hade 39 grader mitt på dan. gick och sov ganska tidigt och idag va jag feberfri! men fortfarande förkyld och är helt slut bara jag rör mig.. vill bli frisk så jag orkar röra på fläsket!! fyfan för påsk och allt godis.

jag saknar min fina älskling!! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar