lördag 13 augusti 2011


Inskrivningen i torsdags gick hur bra som helst och allt va bra med mig, blodsocker, blodvärde, blodtryck och allt sånt där. Nu väntar vi bara på ul som är om ungefär 5 veckor! Jag går in i vecka 14 idag (13+0) det går sakta men säkert..

Igår shoppade jag lite saker till alexandra. Hon fick en hello kitty fleecetröja, en rosa jättefin jacka och rosa stövlar, så nu vill jag att det ska bli höst och kallt!! :) sen hade vi fredagsmys med tacos och godis. Idag har vi varit i lekparken med ungarna och lekt, alexis tyckte det va jätteroligt så hon kommer nog tycka det blir superskoj med dagis på måndag!

Ah just det, jag har världens bästa pojkvän som tog med sig båda barnen imorse och köpte frallor till frukost medans jag fick ligga kvar och sova! Jag älskar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar