måndag 22 augusti 2011


Ny vecka igen, vart tar veckorna vägen? Helgen har gått alldeles för fort men varit helt, helt fantastisk!! I fredags var det dagis på morgonen och niclas följde med :) sen chilla vi hela dagen tills det va dags att skjutsa alex till malin eftersom hon skulle sova där och mysa :) vi köpte med en godispåse till henne och så va hon nöjd! jag och niclas åkte på bio och efter det gick vi i regnet hem till sebbe. va där tills dom skulle på krogen och då va jag sviiiin hungrig, vi hade inte ätit sen kl 2 och klockan va då 12 så på 10 timmar alltså!! åt kebabrulle och det va den äckligast vi ätit så jag kunde inte ens äta upp den! I lördags gick jag till malin och skulle hämta hem skruttungen när hon frågar om hon får ha henne en natt till, så vi väntade till 5 och niclas slutade sen åkte vi på maxi, köpte saker till maten och godis till A. Lämnade henne hos malin så åkte vi hem och gjorde mat, såg på film och åt godis och chips. Två mysiga dagar med den bästa Igår var vi hos mamma och firade att hon fyllt år med smörgåstårta och dom drack mousserande vin, jag och jesper drack fanta. Sen åkte vi hem och gjorde natt till alexandra. och åt oss själva vid 11, klockan ringde 6.3o imorse... då va man inte pigg!! gick jättebra på dagis och jag fick lämna henne i nästan en timme så nu kan hon snart va där utan mig :) Hon ska äta där imorgon så det blir kul! Nu ska jag kissa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar