torsdag 18 augusti 2011


Torsdag redan och det har varit full rulle hela veckan! I tisdags var vi på dagis en timme mellan halv 10 och halv 11, gick jättebra och efter det gick vi hem så alexandra fick mat. Gick sen till kupolen och lunchade med älskling, nacho de luxe på taco bar! Ja just det, innan vi åt gick jag och shoppade nya kläder till alexis, kan säga att det var tur att niclas kom och räddade mig :P blev lite dyrt, men välbehövligt! gick sen hem, träffade malin en snabbis innan hon åkte hem till mamma. Jag och alexandra lekte i lekparken tills niclas kom hem, sen skulle vi låna gräsklippare och klippa mitt gräs men kom fram till att det inte fanns nån så vi struntade i det och åt tårta hemma hos mamma som fyllde år :) Igår va vi på dagis, en timme då också och dom fick vara ute och leka! Lilla A tyckte det va jätte roligt, allra helst cyklarna :) Efter det lunchade vi med pappa niclas igen, synd att jag har blivit så jäkla förkyld så jag kände inte ens hur maten smakade! mötte sen malin och gick till af, skrev in mig igen och sen hängde vi ett tag, var till humleparken och kl 6 gick jag och a hem och åt mat och vid 7 fick hon gå och sova! då var jag helt slut i huvudet av förkylningen så jag satt i soffan tills niclas och kevin kom hem. sov ganska tidigt men har vaknat flera ggr och snytit mig, har även fått ligga med tre kuddar hur högt som helst så jag hade halvt nackspärr. gick upp 7 imorse och har varit på dagis mellan kl 9 och 11, idag gick det ännu bättre och alex lekte utan mig med barn och fröken i över 20 min!! duktig tjej :) nu har vi nyss ätit mat och hon har sovit middag, ska inte göra nåt idag utan vila upp mig så jag är friskare till imorgon!

Jag har hittat ett tjejnamn som jag tycker är fint, hoppas bara N håller med mig! Jag längtar efter vår bebis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar