torsdag 22 april 2010

Hejhopp här sitter jag i soffan hemma hos P och latar mig medan jag har sällskap av en liten polack som sliter! Haha ja alla får vi betalt på olika sätt ;p Min bästa lilla skrutta sitter i mitt knä och undrar nog vad som händer. och på tal om händer, hon har lååånga naglar som hon river mig med och hur ont gör inte det då?? Skulle ha klippt dom men glömde såklart nagelsaxen hemma.. Det gick bra igår, eller vad man ska kalla det! Onödigt var det eftersom vi ska tillbaka om 2 veckor. Men, men bättre att va ute i tid än tvärtom eller nåt... Har köpt majs och potatispuré till skruttan igen, det var den hon verkar tycka är godast! Försökte med morot, visst hon åt det men äh, har även prövat blåbär men det tycker hon absolut inte om!! Ska börja med gröt snart tänkte jag, men måste hitta en mjölkfri först. Ska bli så skönt när hon börjar äta riktiga mål istället för tråkig välling hela tiden! Längtar bara tills hon blir större och kan göra en massa saker :) Det går sakta men säkert, nu rullar hon från rygg till mage och tillbaka iaf. Nej nu ska jag fortsätta mysa med henne! Hur kan man älska någon så mkt?! Mitt hjärta är hennes, föralltid!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar