tisdag 27 april 2010

Jag hade hur mkt som helst att skriva igår kväll och imorse när jag vaknade vid halv 7 och hade svårt att somna om, men nu när jag har dator och kan skriva då är det tomt i skallen.. Jaja kanske lika bra det, var väl inget positivt jag ville få ur mig precis! Jag är trött på domhär jäkla hormonerna!! Jag längtar till nästa vecka. Jag vill bli normal igen, just nu är jag inte den roligaste att ha att göra med. Jag är förvånad att folk i min närhet står ut med mig, men det är jag väldigt glad för! Jag lovar att det blir bättre snart. Och jag skulle vilja förklara för dig hur jag känner men det är inte så lätt när jag nu är så himla känslig och fjantig, just nu känns det som att jag inte kan leva utan dig, att jag förlorar dig så fort du är i från mig (jag vet att det är löjligt och därför säger jag inget till dig heller) för när allt är över så kommer jag inte känna så mer och allt blir som vanligt!! Häärligt :) Då ska jag sluta vara en mes som inte kan klara mig själv, haha. Allt jag ville var att alexandra skulle få en pappa, nån som älskade henne precis lika mkt som jag gör och ser hur hon växer och utvecklas, men jag vet nu att det kommer aldrig hända för det är jag och bara jag som har varit med från början och det är inget jag kan ändra på, men jag kan lova att det gör ont i hjärtat! Att veta att det är bara jag som kan titta på henne och känna all den kärlek jag gör, att jag inte kan dela den kärleken med nån.. Men jag är lyckligt lottad att jag fick känna en sån stark kärlek till nån, för det är helt fantastiskt!! Det finns inte bara jag längre utan det finns en liten människa som går före allt som jag får ta hand om och det är lycka!! Hon är verkligen mitt liv, mitt allt, min prinsessa. Och visst, jag säger inte att det är en dans på rosor jämt, jag blir trött och matt ibland, på att vara helt ensam med henne och klart jag har varit ledsen men det gör inte saken bättre så det är bara att gilla läget och tänka på alla bra stunder som jag får.

Idag har vi varit på lager 70 och kikat, var väl inte mkt men hittade byxor och body till skruttan :) sen var vi in på dollar och jag köpte glas och en rosa tillbringare :D nu sitter jag hemma hos mamma, smart som jag är glömde jag mina räkningar hemma.. Jag som tänkte betala dom så har jag det gjort. Jag har ju fått in pengar idag :) få se vad som händer ihelgen.. Har ju ingen barnvakt så blir nog ingen fest på sista april. Äh, det är långt till helgen. Men nu orkar jag inte skriva mer! Jäklar blev ju en hel novell förfan :P Ska mata skruttan när hon vaknar, jag gav henne pärondryck för första gången igår. haha hon tyckte det var skitkonstigt! Söööt! :) XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar