tisdag 20 april 2010

jadu vad ska man säga? Helgen har väl varit bra antar jag. Jag har förträngt det dåliga, det viktiga som vi har tagit ett beslut om och det som ska vara det enda som betyder något just nu men, men. Vi hade släktmiddag hemma hos mamma/mormor i lördags och det var GOD mat och trevligt! I söndags mådde jag som jag förtjänade och det var en seg dag. P åkte tillbaka till sthlm och jag var kvar hos mamma och vi grillade sen såg vi film och åt chips. Gick och la mig rätt tidigt.. Igår hände inte mkt, var fortfarande cp trött! Åkte hem och tvättade och sådär. Skruttan prövade sin gåstol och hej och hå! Hon bara flög fram haha :P Åkte in i väggen och grejer. Skit kul tyckte hon att det var iaf! Idag har jag tvättat, diskat och så innan vi tog oss en promenad hem till mamma, långt som fan var det kan jag lova! Så nu är vi här och alexxx sitter i sin mat stol men börjar nog tycka det är tråkigt att inte jag pratar med henne istället för att sitta här :) Så nu ska jag gå och byta blöja på henne! Och imorgon är en dag jag inte längtar till, helst skulle jag vilja hoppa över hela skiten!!

ALEXANDRA ÄR DEN BÄSTA I HELA VÄRLDEN!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar