måndag 5 april 2010

Ja nu är påsken över och jag har haft det bra :) Bättre än förra året kan man ju säga! I torsdags vaknade jag vid 9 och gjorde mig iordning, väckte skruttan vid 10 och sen kom mamma och vi åkte på barnens hus och jag köpte äntligen en skötväska, så nu slipper jag springa runt med en påse! Och så köpte jag ett babygym, det hade kostat 650 kr och nu kostade det 299,50 kr så jag tyckte det var ett bra köp! Sen tog vi tåget till sthlm och patrik hämtade oss på stationen och så åkte vi hem till honom :) I fredags tog vi tunnelbana och buss till tyresö, dom skulle på födelsedagsfest så jag och alex var kvar med aurora och kitty och deras mormor. Vi myste med popcorn och barnen åt godis :) Halv 10 fick dom välling och somnade och efter 10 gick jag och skruttan och la oss. Vi myste i sängen och kl 11 somnade hon. Patrik ringde mig då och nykter var han inte, haha! Jag somnade vid 12 och halv 2 ringde han igen och sa att dom var påväg hem. Morgonen efter mådde dom som dom förtjänade och jag var glad att jag var nykter :P Vi gjorde oss iordning och så gick vi på tivoli, var väl inte sådär jätte roligt precis men det var härligt väder!! Sen tog vi buss och tunnelbana hem, patrik gick sen och handlade mat och hyrde film. Vi grillade kyckling och det var gott! Sen såg vi film och myste. Igår när vi vaknade gjorde vi oss iordning och sen åkte vi till ikea och en massa andra affärer, kom hem vid 3-4 sen vid 7 gick vi ut och gick i en timme och såklart hittade vi på en skit lång backe och nej, vi gick inte nerför!! Grillade när vi kom hem och så gjorde vi sallad till det. Såg sen på tv innan vi gick och sov. Idag har jag varit cp trött! Så jag har sovit och patrik har spelat tv spel i flera timmar innan vi åkte till hans jobb och bytte lastbil och så var han in på willys och handlade innan vi åkte hem. Vi åt salladen som var kvar sen igår med kyckling :) Sen såg vi på top model innan patrik fick lov åka och jobba. Och nu sitter jag här och har fått alexis att somna och skulle verkligen ha varit i duschen, men kommer nog vänta med det till imorn! Jag fryser arslet av mig här!! Och dethär inlägget tog mig evigheter att skriva så nu ska jag gå och sova! Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar