måndag 17 januari 2011

Hejhopp! nu är det måndag igen och shit vad veckorna går fort!! det är väl så när man har roligt :) har haft en bra helg, i fredags färgade jag håret och sen åkte jag och skruttan hem till niclas och kevin. Såg på film och hade fredagsmys med chips. på lördan kom jesper och lekte med kevin, jag och niclas fixade i köket med disk och så gjorde vi spaghetti och köttbullar. vid fyra åkte jesper hem och vi åkte på kalas. köpte sen godis och hade mys, båda ungarna sov kl 10 så vi såg på film, hade ju varit bättre om man sluppit mensvärk men men :) igår var vi helt cp trötta, var hos niclas tills dom skulle på bio. då skjutsade han hem oss och jag gjorde mat till alexis sen dog jag lite i soffan innan jag badade henne. och nu gör vi inte så mkt, har nyss ätit, alex fick spaghetti och köttbullar med grönsaker och jag har ätit sallad! majs, gurka, sallad, tomat och fetaost, mmmmm!!! nu ska jag gå och titta vad busungen gör, riva i saker och skåp man inte får är ju roligt!!

Måste bara säga att jag har världens finaste pojkvän ♥ han är en av dom bästa saker som har hänt mig, äntligen är det min tur! Jag lever min dröm :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar