söndag 2 januari 2011

jaha då försöker vi igen då! nyårsafton var en trevlig och lyckad dag/kväll. vi var hemma hos helene och anders, vi var 8 vuxna och 5 barn :) en liten tjej som var en månad äldre än alexis, dom var såååå söta tillsammans!! satt på golvet och åt majsbågar, underbara barn. och dom äldre barnen lekte i vardagsrummet och hade dansuppvisning. karlarna fixade maten och efterrätten, gott var det! alexandra somnade vid halv 10 och sov hela tiden tills jag väckte henne efter 12 och vi skulle åka hem. den bästa nyår på länge och bästa nyårspussen!! ♥ jag tror 2011 kommer bli ett bra år. vi vaknade halv 11 igår, jag, kevin och alexandra gick upp före niclas sen åt vi frukost och efter det gjorde vi inte så mkt, tittade lite på tv innan vi åkte och köpte lördagsgodis och dom åt. åkte hem till niclas igen och tittade på narnia, skruttan åt rispuffar och var så snäll :) åkte sen och smällde lite raketer, hämtade mer blöjor och så hem till dom igen, gav alex mat och sen var det dags för henne att sova! jag hoppade in i duschen och sen blev det mys i soffan. har sovit ganska dåligt inatt och är hur trött som helst idag! niclas åkte och köpte nybakta frallor och juice till frukost, sen har vi bara umgåtts, gjort ful mittbena på alexandra och sett lite på wall-e innan dom skjutsade hem oss.. alex sover och jag och malin ser på film. ska sova snart, utan fina niclas. 6 veckor har vi träffats, 6 underbara veckor och han får mig att må bra!! jag hoppas på många, många fler veckor.. ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar