torsdag 20 januari 2011

min lilla plupp har magsjuka :( hon har kräkts jättemkt och nu sover hon i ren utmattning, jag hoppas verkligen att hon slipper kräkas fler ggr!! stackars mammas lilla sötnos ♥ man tycker så synd om dom små liven när dom är sjuka!

Hade en bra dag igår, var på kupolen och drack is latte sen frågade niclas om jag ville med och träna då kom jag och malin på att vi skulle bada istället! frågade mamma om hon kunde ta alexandra och så åkte vi med niclas dit, träffade på felicia, hade skit kul och efteråt tog vi en kycklingsallad sen kom niclas. jag och han åkte och handlade, hämtade alex och sen va malin barnvakt och jag fick en kväll/natt med niclas! :) han skjutsade hem mig imorse och jag kollade min mejl, hade fått erbjudande om en lägenhet så jag åkte och tittade på den så nu får vi se vad som händer! nu ska jag titta till min sjukling. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar