torsdag 6 januari 2011

I måndags kom jag på att vi skulle till bvc men då var det lite försent så sköterskan ringde mig på eftermiddagen och jag fick en ny tid på måndag :) var hos mamma och spelade wii och fan vad roligt!! jag vill ha ett eget ju.... super mario is the shit! igår var jag och niclas på bio, mamma var barnvakt och efteråt hämtade vi henne och sen åkte vi hem till han och sov, skruttan vaknade och var vaken i några timmar så någon vidare bra sömn blev det ju inte! hon och jag somnade kvart i 4 och stackars niclas blev väckt då och kunde inte somna om förren halv 6 typ, han som skulle upp och jobba.. resten av dan har jag tvättat och rensat alexandras kläder och plockat ihop i garderoben/tvättstugan och så har mamma varit här. imorgon ska jag och malin äta entrecote och pommes med fetaost sallad, mmm! och på lördag ska amanda vara barnvakt och jag och niclas ska äntligen få träffas ensamma!! vi ska göra potatisgratäng och fläskfilé och dricka lite vin :) det ska bli så underbart så ni anar inte hur jag längtar! ♥ jag kommer säkerligen gå upp 10 kg men nya tag på söndag!! "bara" 4 kg kvar och 1 kg till första målet, aldrig över 60 igen tack!! nej fan vad trött jag är och jag saknar niclas..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar