tisdag 2 februari 2010

Blev shopping igår, handlade för 500 på dollar store haha! gardiner, gardinstänger, tvätt och sköljmedel, vinglas, ljus m.m så nu har jag äntligen gardiner!! Börjar ju faktiskt se ut som ett hem nu. Jag och alexandra var ensamma och myste igår kväll, eller ja, jag sprang mest runt. Lagade mat, diskade, satte upp gardiner.. Tur att paradise hotel är på svenska så jag hörde vad som hände :P gick och la oss vid 12, hon har krånglat men inte lika mkt så jag känner mig faktiskt piggare idag. Vaknade av att sköterskan ringde och sa att det nu fanns recept på apoteket så jag kunde hämta välling, härligt! Så jag gick upp och satte på en tvätt medan skruttan fortsatte sova en stund, sen diskade jag och städade lite innan mamma kom och hämtade mig och vi åkte på apoteket och nu är vi hemma hos malin :) Och jag har fått pengar idag!! så nu kan jag betala räkningarna. Sen blir det mer shopping i veckan och alkohooool!! :D :D Wiie me like! Jag har lyssnat på lady gaga, jordin sparks, katy perry, ke$ha och david guetta så nu är jag laddad!! Men nu ska jag kolla att min bebis lever, hon har sovit i flera timmar.

Just det! Final på paradise ikväll!!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar