onsdag 17 februari 2010

Gud! Det finns så mkt jag vill skriva och så mkt jag känner men se du det går inte! Jag hoppas allt blir som jag vill, men det är ju inte så lätt när vissa inte tror på mig! Jaja det blir väl bra i framtiden kanske! Idag har lilla alexandra namnsdag :) Hon sitter nu i mitt knä och bloggar med mig och igår satt hon i sängen och kollade på os med oss! Min älskade skrutt. ♥ Jag hade en jobbig dröm igår, så verklig att när jag vaknade hade jag ont i magen och mådde dåligt hela dan.. Man kan ju hoppas att det inte var en sann dröm, jag vill inte att dom som betyder mest försvinner. Det räcker med en gång, ellerhur?

Jag var till familjerätten igår och skrev papper om faderskapsbevis, det gick bra :) Gick dit och hem från malin, alltid bra med promenader! Synd att det är så tråkigt väder hela tiden och bara mer och mer snö får vi! Jag vill ha sommar nuuuuu!!

xoxo

1 kommentar: