lördag 6 februari 2010

Wiho nu är det lördag!! Fast jag tjuvstartade igår.. Var på efterkontroll sen åkte vi till falun och shoppade :) sen på kupolen och köpte bh och trosor, sen blev det systemet!! :D Åkte sen hem till malin, vi gjorde egna klyftpotatis och kött, jääävligt gott var det efter att ha bantat hela januari! Vi tog lite vin oxå. T och K kom och hälsade på och även J, T blev sugen på att gå ut och det var tänkt att jag skulle vara hemma och va barnvakt men malin hade inga pengar så hon sa att hon kunde va hemma och att jag skulle gå ut och ha roligt, var ju inte igår man tog två dagars precis.. P och J kom hit och sen M och vi drog ner på stan. hamnade på liljan fast vi skulle på s2 haha! Var nog ganska kul därinne, blev bjuden på vodka redbull när vi kom dit. Stackars malin har varit uppe hela natten med min kära dotter! Alex har legat vaken och pratat och skrattat, hm undra med vem? :P Inte med oss ialf. Nu är hon hos T, dom skulle ut och åka skridskor. Mamma är snart påväg och jag, malin och M dunkar musik på högsta och dricker cider :) Får se vad som händer ikväll men roligt ska jag ha så nu köööööör vi!!!

sup och svälj, trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar