måndag 1 februari 2010

Idag flyttar malin hem till sin lägenhet igen, så nu blir jag och alexandra själva! känns väldigt ovant måste jag säga. Man kan ju undra vad vi ska hitta på :P haha stor chans att vi kommer vara hemma, kommer nog va hos henne ganska mkt. Fast ska fixa iordning här hemma och städa & så. Har även fått en tvättmaskin :D så jävla skönt att kunna tvätta när jag vill utan att boka tid eller åka hem till mamma. Blir ganska mkt tvätt med en bebis kan jag säga! Måste även skaffa lås till förrådet så jag kan ställa ut allt skit jag har liggandes här inne nu. Så vi ska iväg och handla snart, gardiner kanske vore en bra idé?? höhö

och halv 2 ska jag iväg till sköterskan med skruttan och nu jävlar ska jag ha recept på välling!! Vi har varit vakna 4 nätter i rad och stackarn har börjat få prickar igen och jätte ont i magen, börjat bajsa blod igen och det är verkligen inte normalt! Jag kan inte förklara med ord hur trött jag är på dagens sjukvård... Åh alexis är så söt, hon har börjat gnugga ögonen när hon är trött :) ♥ Tänkte även försöka lägga in bilder på henne från digitalkameran och mobilen på datorn, men vet inte när jag ska ha tid. Och nu är det inte många dagar kvar till lördag! :D hääärligt. Tänk om man vore miljonär, då hade jag handlat en massa saker till hemmet, vill ha en ny säng!!

wiho paradise hotel ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar