torsdag 18 februari 2010

Sitter just nu hemma hos T, vi var ute på en morgonpromenad imorse. Solen lyste så det var skönt!! Har snart gått ner 1 kg till så nu jävlar! Beach 2010 haha, drömma går ju :) skruttan blir 10 veckor idag. Jag undrar när jag ska bli normal, är rätt trött på alla hormoner! Dom här dagarna har varit jobbiga... Kanske är det för den oväntade förändringen eller så är det fortfarande för graviditeten. Just nu är det ju värre än när jag var gravid förfan! Hur kan man ha så mkt känslor? Så jävla jobbigt!!! Om man kunde vara säker på vad andra känner och tro på dom, då hade det inte varit några problem eftersom jag vet vad jag känner och är säker. Yeah, yeah nu får mina hormoner sluta prata! :P lilla K har kommit hem och leker med Alexis, vi ska göra oss iordning och snart gå ut på en promenad i detta hääääärliga snöväder, SUCK!! Jag vill inte ha mer snö, jag vill ha sol och varmt! Gå ut och gå med vagnen utan att frysa, det längtar vi till! Men nu ska jag byta blöjis på skruttis. Hejhopp!

1 kommentar:

  1. ja de kan jag göra om du vill kan jag ta ditt mobil nr ? :P Lättare kanske att få tag på dig där ? :D

    SvaraRadera