tisdag 2 mars 2010

Haft en bra helg, ville väl egentligen inte att söndagen skulle komma men det gjorde den och min favorit var så snäll och lät mig och alexis va kvar hos honom i veckan medan han är i sthlm.
Så nu har jag saknat honom ännu mer dom här dagarna!! Andra veckor så har man ju varit hemma i sitt eget men nu går man runt i hans grejer och då blir man ju mer påmind, äter vid hans bord, ser på tv i hans soffa och sover i hans säng! Behöver jag säga mer? Ja det behöver jag, KOM HEEEEEEM!!! Jag hoppas att vi träffas ihelgen.. Och nu vet jag varför jag hade humörsvängningar och sådär, wiho roligt va? :P

Jag har tvättat och igår lagade jag mat för mig själv som kommer räcka hela veckan och imorse innan mamma och janne hämtade mig dammsög jag. Sitter nu hemma hos mamma och ska åka "hem" och fortsätta städa! Har varit här och ätit tårta idag, jeppe fyller år :) Malin ska sova med mig ikväll iaf. imorgon ska jag iväg kl 11 och prata, helt onödigt men nu ska jag byta sköterska på bvc! Helt dum i huvudet är hon!! hejhopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar