tisdag 16 mars 2010

Tjoho! Idag gick jag upp halv 7 och gjorde mig iordning sen kom mamma och janne och hämtade oss sen åkte vi till hallsberg, mamma skulle dit och kolla på en bil :) Först åkte vi in i örebro innan dom kom på att vi nog åkt fel och jag sa att hallsberg kommer efter kumla så vi måste ju förbi där. Sagt och gjort, förbi kumla åkte vi och ja... vad ska man säga? minnen, minnen. Mamma köpte iaf bilen så vi åkte gammal golf hem, hahaha!! :D Nu är vi hemma igen och jag har smakat så jävla god müsli!!!! Vafan man kan väl inte ge barnen godis till frukost! Skulle lätt kunna äta det som lördagsgodis, så gott var det! Jag har ett problem, vad kan man köpa i present till en kille?? Man kan ju undra vad folk köper egentligen. Nej nu ska jag äta! Och fan vilket härligt väder det var idag!!

1 kommentar: