torsdag 25 mars 2010

Idag hade jag klockan på halv 7, gick upp 7 och gjorde mig iordning. Skruttan sov vidare så skönt i sängen, jag åt frukost och läste lite bok i lugn och ro innan jag väckte henne kvart över 8 för att ge henne mat innan vi skulle och prata kl 9. efter det skulle vi till bvc och nu väger tjockisen 4860 g :) Min fina skrutta!!! Hon är det bästa jag har! ♥ Är nu hemma hos mamma och har nyss tjockat våfflor, fyyyy vad mätt jag är!! Jaja, det tyckte jag att jag var värd :) Får bli det enda jag äter idag, då borde jag inte gå upp i vikt av dom! Men nu fick jag en himla huvudvärk, man kan ju undra varför?? Kanske fick en fettchock haha, eller så är det för nåt annat.. Vem orkar bry sig? :p

Fick hem kort jag beställt på alexis igår så nu väntar jag bara på resten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar