onsdag 31 mars 2010

Igår fyllde jag år, hela 21 år är jag nu och jag känner mig gammal som gatan! Hämtade ut ett kort på alexandra igår, det var för stort för brevlådan så jag fick hämta det på affären. Och jag är så nöjd med det!! Det var skit fint och det var den bästa presenten jag kunde få :) Det var även lite, lite sol igår, precis som jag önskat och jag blev glaaad! Blev även glad för en till sak... Idag vaknade jag kvart över 8 och var kissnödig, kunde sen inte somna om utan gick upp vid 9. Skulle ha varit på babymassage idag men sköterskan ringde imorse och sa att det va inställt, tråkigt! Har varit på stan och ätit lunch på thai, så jävla gott! Men kanske inte så bra att jag fuskade men, men... ska ju ha detdär roliga som kommer en gång i månaden och det är ju så svårt att banta då! Man blir ju så jäkla hungrig!! Så jag får väl vara en tjockis då.. Nej nu ska jag göra annat, får väl säga glad påsk redan nu för kommer inte blogga på hela helgen! Hejhopp :)

1 kommentar:

  1. Hejsan , ja jag har Anna Belin nere på jax, tycker hon är rätt bra. Då vår Elvira har haft lite strul med magen och varit jätte hård så har hon vela ha extra uppsikt över de och fixat med läkare hit och dit :) Vi fick besöka en annan där nere en gång och hon sa bara att jag skule trycka i Elvira en massa konstiga saker för att få igång magen, vilket jag inte tänker göra för då lär magen få en riktig chock och hade kunna blivit ännu värre:) Vad tycker du om Anna ?:)

    SvaraRadera