lördag 27 mars 2010

Idag är det fredagsmys med dom bästa :) Idag vaknade jag och skruttan halv 11.. Vi somnade efter kl 1 och då var hon övertrött och somna av skrik. Vi gjorde oss iordning och sen kom mamma/mormor och hämtade oss, P höll på med annat. Vi åkte hem till henne ett tag och väntade på dhl som skulle komma med en säng till jeppe. Sen åkte vi till garaget och hon skulle mäta fönstren i köket på nya huset, jag fick springa på toa i garaget. Sen skjutsa vi janne nånstans och så åkte vi till rätt pris där jeppe skulle kolla efter nån leksak. Efter det åkte vi på önskehuset och mamma köpte gardiner innan vi hämtade amanda på stan. Vi åkte till kupolen där hon köpte smink och sen hem till mig och jag lämnade lite saker och kollade posten. Sen skjutsade vi a till b och så lämnade mamma av mig hos P. Har varit hos honom resten av dan och han gjorde kyckling, klyftpotatis och bea :) Det var gott! Vi sitter nu hos jimmy och min älskade lilla skrutta sover så sött i sängen ♥ Jag älskar henne!!!! Vad som händer imorgon får vi se då! :) Hejhopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar