torsdag 28 januari 2010

Torsdag idag då men känns som fredag, kanske för att jag vill att denhär veckan ska gå fort!! Jag längtar så mkt till nästa lördag! Hoppas bara att det blir roligt, brukar ju inte bli det när man längtar... roligast får man när det är en oväntad händelse! Men det blir ju så roligt som man själv gör det så :) Kommer nog ta ett tag innan det händer nåt igen efter det så jag ska njuta varje sekund och hoppas jag får barnvakt. jaja över en vecka kvar!

I lördags hälsade jag på P och i söndags åkte vi till ica maxi och köpte hårfärg till mig sen gick vi hem till therese, åt mat och färgade håret. P var förbi och sa hej innan det blev sthlm igen.. vi sov kvar hos therese, bäddade ner oss alla 4 i sängen (hur fan fick vi plats??) och så såg vi skräckfilm, det ångrar vi att vi gjorde!! både jag och malin ska bo ensamma nästa vecka.. hände inte så mkt i måndags, vi tog bussen hem. I tisdags hämtade mamma mig och vi köpte mer hårfärg innan vi åkte hem till henne och jag färgade håret. pratade även med min B och var ju tänkt att jag skulle hälsa på honom men kom saker emellan. sen åkte vi på kupolen och jag och malin köpte skor :) vi åkte hem och rickard hälsade på senare. igår var det riktigt tråkigt väder så vi ville inte ut och frysa med barnvagn så mamma kom förbi med välling till alex. sen hände nåt vi inte ska tala om, ÅNGEST!!!!!!! och idag har vi hälsat på mamma, tvättat och tagit en timmes promenad! men nu orkar jag fan inte skriva mer, alexandra sover i mitt knä och jag älskar henne mest av allt!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar