söndag 12 april 2009

...

Jag har aldrig förut känt mig så ensam som jag gör just nu. Det hade inte spelat någon roll om det varit hundra pers här i rummet med mig, jag hade varit ensam ändå, ingen kan fylla mitt tomrum så som DU gör. Du gör mig hel och jag är lycklig med dig, riktig lycka, som jag aldrig upplevt förut. Det är helt sjukt hur jag kan känna så mycket kärlek till dig efter såhär kort tid, visst brukar man tro att varenda kille man hittar är "den rätte" men så som jag känner för dig har jag aldrig någonsin känt för någon förut. Jag hoppas alla någongång i livet kommer få uppleva samma kärlek som jag gör just nu, och jag hoppas att när ni gör det, att allting annat förutom kärleken fungerar som det ska, så att ni kan vara tillsammans resten av erat liv. För det är just precis det jag vill med dig. Men det går inte och mitt hjärta gråter så det går sönder snart !! Varför kan inte kärlek vara enkelt?

Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig !

Jag vill inte att det ska försvinna, snälla, snälla, snälla........ <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar