onsdag 29 april 2009

En skön dag

Hallo !
Var ju som sagt på kryssning i söndags och det var en upplevelse i sig själv kan jag säga, första gången jag någonsin varit nykter på en kryssning ! Konstig känsla, var nog ensam om att vara det kan jag tro. Men dagen efter klagar jag inte på :) Var förmodligen den enda som inte var bakfull och det va gött att veta !! :D Måste tänka positivt ha ha. Tänker inte skriva om allt som hände men jag drack mina alkoholfria drinkar med sånadär neon grejer i och hade nog det bästa partyt av alla :) Till en viss del iaf... När vi klev av båten så orkade vi inte ta t-banan hem utan vi tog en taxi och sen när vi lämnat våra grejer gick vi ner till gallerian och åt grekisk mat :) Gott som fan ! Gick runt där inne en stund innan vi gick hem och väntade på att F skulle komma och hämta posten och B väntade på en kille som skulle komma med en bil. B köpte bilen och vi skjutsade hem killen och hans kompis. På vägen hem spelade vi musik på högsta och sjöng för fullt :P Det är i dom ögonblicken jag verkligen förstår varför jag älskar just honom. Vi åkte till shell och tvättade bilen innan vi åkte hem och sov. Kl 6 imorse väckte en pigg B mig, jävlar vad trött jag var ! Men bara att kliva upp och sen vid 7 började vi åka mot borlänge !! Skulle på möte kl 1 och innan det så åkte vi hem till mamma och sa hej och tvättade lite. Var roligt att se hon och lilla jeppe igen :D :D Synd att dom andra två inte var hemma.. Mötet gick bra och imorn måste jag ringa och kolla lite saker, måste börja tänka på framtiden och det som kommer hända. Hoppas allting blir bra i slutet !

Klassfest den 20 juni, men vem är hemma då?

Nej orka skriva mer, tänker bara skriva att jag älskar min B så mycket och hoppas att det aldrig tar slut och att vi kommer klara dethär tillsammans ! Nu ska jag mysa med honom <3

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar