söndag 5 april 2009

Is this a dream?

Jag är så lycklig ! Mitt hjärta ler varje gång jag tänker på det (: <3

Ligger just nu på madrassen och lyssnar på M som pratar i telefon. Har så fruktansvärt ont i huvudet men inte i magen idag och det är skönt :) Är trött mest hela tiden så vi har inte gjort så mycket idag, sett på tv när jag vaknade imorse och sen tog jag mig en dusch och det var skönt ! Mamma ringde och sa att dom köpt hundvalp :D :D Så söööt!! Längtar tills jag kommer hem och får se den. Kanske blir det idag, ska prata mer med B och sen med M så får vi se hur det blir. Men fan vad jag hatar denna jävla väntan !!!! Kan inte veckorna gå lite fortare? Påsken kommer bli rolig, blir påskmiddag på lördag hemma hos mamma och mormor kommer, vi ska fira mig, m och j. Sen blir det tillbaka till sthlm med B, A, J och M. Hitta på roliga saker, kanske åka och bada och sånt. Är lite nervös men jag hoppas det går bra ! Eller det måste ju gå bra eftersom det är jag och B nu, tur att jag träffat dom förut och att dom gillar mig :) Nej nu ska jag försöka bli av med huvudvärken, see you later !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar