måndag 20 april 2009

Nästa gång ni undrar nåt, ring mig

Dålig update, jag vet ! Har helt enkelt inte orkat skriva, har inte haft tid heller men nu tänkte jag uppdatera er vad som händer i mitt liv så ni har något att prata om (:

Eller nja, kanske inte ;p Jag har det bra, lite humörsvängningar men det hör väl till?? :) Skulle varit på arbetsintervju idag och jag och min älskling tog T-banan i en timme (!) ut till väääärldens sunkigaste ställe!! Det var värre än tjärna ängar och då är det illa ha ha ! Så vi sket i detdär och tog t-banan tillbaka kista, gick runt i gallerian ett tag innan vi handlade mat på ica och sprang hem innan jag kissade på mig, åt korvstroganoff med ris och majs :D sen gick vi till gallerian igen och tänkte kika på lite saker och kanske gå på bio men saker tog längre tid än väntat och sen fick jag sjuuuukt ont i magen så det var bara att skynda oss hem, har fortfarande ont och jag hoppas det inte är nåt fel, bara vanlig magont. Ska söka fler jobb imorgon så jag hoppas jag inte har ont i magen isf ska jag försöka vila lite så det inte händer nåt med skrutten, det vill vi ju inte ! Nej nu ska jag gå och lägga in resterna av maten i kylen så jag har till lunch imorn, hej svejs !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar