torsdag 2 april 2009

Roadtrip

I måndags fyllde jag ju ÄNTLIGEN år !!! Mamma hämtade mig och skjutsade mig till skolan kl 8, lämnade in det sista provet och nu är jag klaaaaar !!!!!! :D :D Åkte sen hem och duschade och packade lite snabbt innan vi åkte ner på stan och sen var jag in och hämtade papper på soc. Mötte B vid coco thai, han bjöd mig på födelsedags lunch (: Min sötis. Han frågade bara allmänt vad jag hade fått och dum som jag är fattade jag ingenting och svarade helt vanligt, då drog han fram ett litet paket till mig ! Det trodde jag inte... Öppnade det sen hemma och tack honey :) Dom var jättefina. Fick även parfym av mamma och pengar av janne :D Wiho ! Efter vi hade ätit åkte vi hem till K och S. Mamma hämtade mig vid 1 och jag åkte iväg..... Jadu vad ska man säga? Vi får väl se om det stämmer. Åkte hem innan B, J och S kom och hämtade mig. Sen bar det iväg mot Tyskland ! Lång resa, orkar inte skriva om allt. Såg en kille från rosings program, jag sov, åkte båt, var i danmark och tyskland för första gången, sov lite mera, mådde illa och köpte öl och lite cider, åkte fast i tullen, fick med oss allt och lite till. När vi kom hem åkte jag och B hem till mig och sov. Igår gjorde vi inte mkt, åkte och hjälpte några med bilen. Idag tog vi med oss jeppe och lunchade med I och E. Det var pannkaka :D Sen skjutsade jeppe och B mig till tåget. Det var försenat, typiskt ! Men kom på och sen var jag påväg, mot stockholmia och min kära syster :) :) Kom fram vid 3 och då mötte hon mig sen gick vi och tog färjan över till gröna lund. Fint som F A N var det ! Tog en massa kort. Gick och åt innan vi kommer på den briljanta idén att vi ska åka på kryssning, sagt och gjort vi tog taxi runt hela stan och när vi kommer fram och ska gå in så stoppar den sura tjej vakten från Färjan mig och säger att det är 21 alla dagar, vi som trodde det var 18!! Tog en ny taxi mot frihamnen och silja galaxy, men den gick 17.45 så det hann vi ju inte ! Klev av på stureplan och sen tog vi oss till systemet sen tog vi Tbanan hem, skönt ! Duschade och nu dricker vi cider och lyssnar på no stress!! B är påväg och jag vet inte vad som händer ikväll men, nu kööör vi !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar