onsdag 8 april 2009

Stand for what you believe in

Jag är hemma i borlänge nu, vi kom hem i måndags kväll efter den längsta bilturen någonsin tror jag. Det var fullt hus hemma och lilla semlan var så söööööt ! Igår var jag hundvakt och vi åkte och hämtade min älskade lillebror i skolan innan vi åkte ut till huset och skulle hämta posten till B. Där var s och dom med hund så jag fick hålla hårt i selma så hon inte skulle bli uppäten. Efter det åkte vi hem och åt sen åkte vi till grycksbo och kollade lägenhet sen till falun där vi skulle sova. Somnade till filmen men sen hade jag svårt att sova så har legat vaken typ halva natten, har så jävla mkt att fundera på.... Honey väckte mig kl 8 imorse och sa att det var dags att åka. Åkte hem och ringde ett samtal, nu har jag bokat tid iaf. Jag hoppas allt ordnar sig ! Måste fixa lite med pengar oxå. Jag vill att saker ska hända idag, känns skönt att veta att den jag älskar känner likadant som mig. Fan vad jag hatar pollen !! Måste på apoteket idag och köpa medicin, har varit allergisk hela natten.. Nej nu ska jag göra nytta !

Jag längtar till lördag, hoppas det blir roligt (: (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar