tisdag 21 april 2009

Why I sang my lullaby

Jag skrev ju igår att jag skulle gå och göra iordning resterna av maten som fanns kvar, men tror ni jag hann göra det?? Nej det var som att min baby var tankeläsare !! Han gick till spisen och jag sa säg inte att du ska börja med maten, vadådå undrade han och jag sa att jag var precis påväg att göra det, då sa han till mig att så går det när man är seg ! Den jäveln :P Jag svarade att det var 5 min sen jag hade skrivit klart bloggen. Han lagade maten och jag skulle diska, 1 minut efter jag ätit upp så stog han och diskade.. Jag klagade lite på att jag inte fick göra någonting eftersom han lagar mat, men som han sa, kanske skulle jag njutit för om nån vecka så gör han ingenting ;)

Idag har jag varit trött som ett jävla svin !! Gick upp vid 8 och åt frukost sen vid halv 10 somnade jag i soffan och sov 1 och en halvtimme. Gjorde mig sen iordning och vi gick ner på gallerian och så gick vi och letade efter handelsbanken, så vi gick runt och såg lite av kista idag.. Var in på affären och köpte potatis innan vi gick hem, myste i soffan och då somnade vi, vaknade vid 6 och då började B med maten. Han har sålt bilen och så gick han till affären och köpte mjölk och brownie kladdkaka (: Nu är M här och dom sitter i köket och pratar jobb, jävligt viktiga låter dom och min älskling är faktiskt lite sexig, he he ;p Roligt att se en annan sida av honom än den vi redan sett. Jag är så glad att allting känns så bra som det gör, innan vi åkte ner var jag faktiskt lite orolig.. Eller rädd kanske är ett bättre ord. Men det är jag inte längre, allting har gått jättebra och även om jag tvivlat så trivs jag som fisken i vattnet och jag hoppas det kommer kännas så länge, länge !

Men nu ska jag hoppa in i duschen för imorgon har vi inget vatten mellan 8-16 :/ Har sökt mer jobb idag och imorgon måste jag söka mera och helst få en intervju... Nej duschen var det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar